Sayfalar

29 Mart 2007 Perşembe

Hayranım halkıma

Tembelim ya, işe arabayla gidip geliyorum hala. Tabi şimdi bunu açıklamak lazım. Aslında benim işimle evin arası taş çatlasa 2 km. yani yürüsem max 20 dakikada işte olurum. Ama tembelim dedim ya, sabah zaten geç kalkıyorum, bi de yürüyerek zaman kaybetmiyim diye arabaynan geliyorum... Neyse bu sabah da diğerlerinden farklı değildi ancak daha bi çabuk hazırlanabildim. Saat 9'du evden çıkmıştım (aslında mesai 8.30 da başlıyor(muş - öyle diyolar)). Arabaya bindim, her zamanki rotadan geliyorum. Allahım yol bir tıkalı anlatamam. 4. cad ile eskişehir yolunun kesiştiği kavşak kitlenmiş. Işıklar birbirine girmiş felan. Sonra bir baktım bir amca arabasından inmiş millete yol gösteriyor. Sen şu tarafa, sen sağa çek vs. Trafik polisliğine soyunmuş bir nevi. 1-2 ışık sonra bir rahatlama olur gibi oldu. Baktım yolun diğer tarafında da başka bir amca arabalara dur geç felan diyor... Gözünü seviyim şu milletimin... hemen nasıl da değişik rollere bürünüveriyoruz:))))

0 yorum: