Sayfalar

26 Nisan 2007 Perşembe

...

Herkese bir rehavet mi çöktü nedir? bakıyorum kardeş bloglara son zamanlarda kimse güncellememiş. Selim hala doğumgününde, Bezen hamilelik rehavetinde, Ibo desen tatile gitmiş:) Peki bu zaman zarfında ben ne yapmışım? Sanırım öyle özel bişey yapmamışım ki yazmamışım.
Üstelik bu hafta 23 Nisan haftası, pazartesi de tatildi. Ona rağmen bi uzun geldi bu hafta. günler bir türlü bitmiyo. Haftasonu 3 gün tatilin bahanesiyle uyku düzenimi de bozdum zaten. kaç gündür de toparlayamadım. Gece yatmaz sabah kalkmaz modunda devam ediyorum. Sonra iş yerinde bütün gün uyukla. Yalnız nedense eve gidince açılıveriyorum:D Saat 12 oluyo hala ortalıkta dolanan bir tip. Yalnız dün bir hamarattım anlatamam. Spora gittim, eve geldigimde saat 9'a geliyordu. Bişeyler yedikten sonra önce bütün evi silip süpürdüm, sonra ütü yaptım. Yattığımda gene yarımı geçmişti ve ben yattığım yeri pek sevdim. Bu aksam da toplanmaya devam etmem lazım netekim yarın misafirim geliyooo.

1 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

hakikaten doğum günümde kalmışım, ayıp yahu...
dur bari iki satır birşey yazayım...