Sayfalar

31 Mayıs 2008 Cumartesi

Sex and the city

Nihayet beklenen oldu ve beklenen film vizyona girdi. Gazete manşeti gibi olduğunun farkındayım ama ben masumum, hepsi Özge'nin suçu. Diziyi bana sardıdığı yetmemiş gibi yemeyip içmeyip Simay'a da bulaştırmış. E bu durumda biz de filmi dört gözle bekledik. Yoksa Big falan bahane yani:)
Sonuçta bugün 18:00 seansına gittik. Filmi beğendim ben. Bayağı eğlendim izlerken. Amaç da buydu zaten.
Asıl darbe sonra geldi. Alışveriş ve ayakkabıdan bu kadar bahseden bir filmden çıkıp da etkilenmemek mümkün olamadı.
Simay birkaç haftadır beyaz ayakkabı arıyor ve sonuçta alakasız ayakkabılar alıp duruyordu. Bugün de film çıkışı aynı heyecan ve amaçla dolanmaya başladık. Sonuç: filmin de etkisiyle simay kendine 2 ben de 1 ayakkabı aldım. Aslında benimkini de Simay aldığından ben acaip karlı çıktım:)))

0 yorum: