Sayfalar

17 Ağustos 2011 Çarşamba

doğum ehliyeti

Az önce yine bir tanesine denk geldim.
Üvey anne işkencesi yüzünden 43 gündür yoğun bakımda yatan Fatih K. bugün ölmüş.
resmen kanım çekildi damarlarımdan.
bu nasıl bir vahşettir ki bir insan 9 yaşında, kendini savunmaktan aciz bir varlığa işkence edebilir. bundan nasıl zevk alır, ne gibi bir gerekçesi vardır???
şu salak dünyada insanlar basit bir işi yapacak kişiyi seçerken ve bunu düşünebilirken neden ebeveyn olmak için böyle bir eleme yöntemi yoktur. neden kendini bilmez her 2 ayaklı hayvan ebeveyn olabilmektedir.
çocuğuna bakamayacak, sevemeyecek insanlar neden hayvan gibi üremektedir. doğada bir doğal seleksiyon varken bu garip mahlukatlar neden yok olmamaktadır.
neden???
neden bu kadar savunmasız, günahsız melekler bu insanların olmayan insafına bırakılmaktadır.
anlayamıyorum...
öyle dağıldım ki düşüncelerimi toparlayıp yazamıyorum bile...

1 yorum:

papilo dedi ki...

ayni haber beni de altust etmis durumda Selenim, cocuklarimin yuzune bile bakamadim bugun, insanlik utancimdan, durup durup agliyorum sabahtan beri, hem deprem hem hakkari hem de bu cocuk icin... tum bunlarin icinde deprem en masum olani gibi geliyor, o iskenceci uvey annenin de etrafindakilerin de soyuna sopuna soylenip duruyorum... hersey anlamsiz