Sayfalar

12 Temmuz 2012 Perşembe

Kaçan heves modu

Dün sabah ki heyecanımın başına birşeyler geleceğini adım gibi biliyordum. hatta bunun neden olacağını da biliyordum. ve aynen tahmin ettiğim gibi oldu.
sonucunun ne olacağını bile bile bir arkadaşıma bu girişimimden bahsettim. sonuç hiç de şaşırtıcı olmadı. olumsuz birşey söylemek istemiyorum benim iyiliğimi düşündüğü için yaptığını biliyorum ama canımı sıkıp ruh halimi yerin dibine geçirmekten başka bir işe yaramadığını da belirtmem lazım. dünkü iyimser canlı selen gitti yerine asık yüzlü durgun selen geldi..
höf pöf...

2 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

bile bile lades demisin galiba selenim. bosever sen onu (her kimse, her ne yaptiysa) zaten bekleedigin seyi yapmis. ben heyecanlandim valla, hos bir deneyim olacak, merak ettiklerini ogreneceksin, iyi vakit gecireceksin...daa ne olsun:)
(bi de buraya gelsen dadindan yinmez valla:))

Chat Noir dedi ki...

kızım saçmalama. süper bir iş yapmışsın. ben de semih gümüş'ün vereceği yaratıcı yazım seminerine gitmek istedim ama sizin ordaymış, oturdum kıç üstü.