Sayfalar

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Esra (Ezgi) kim?

Yazmayayım dedim ama tutamadım kendimi:) evet 2 gündür esra kim şoku yaşıyorum. espriyi bulabilsem buraya koyacağım siz de anlayacaksınız ama bulamadım. bu kez internet denizinde ben de kayboldum. edit: buldum. esra değil ezgi imiş. buyrun:
neyse beni bu hale getiren olaya gelince. bir arkadaşım var, önce kendisinden bir miktar hoşlanmış ancak daha sonra karşılıksız olduğunu farkedince hoşça arkadaşça vakit geçirmeye başladığım biri. değişik bir tip aslında, daha çok benim dürtmemle iletişime geçtiğimiz ama geçince de süper geyiğe vurduğumuz türden, birlikte bolca tiyatro bale opera izlediğim biri. bir de bu aralar tez yazmaya çalışıyor hatta ben tatildeyken jürisi vardı. ben tatile gidip geldim. siparişi vardı, getiremediğimi belirtip naaptın, verdin mi tezi diye sordum. uzun uzun sipariş ile ilgili espriler ve tezinin kabul edilmediğinden ve yaşadığı hayal kırıklığından bahsettikten sonra laf arasında bu arada ben de geçen haftasonu nikah yaptım, birşey yapmışım gibi, hayırlısı olsun diyerek beni şoke etmiş bir insan. evet bana evlendiğini bu şekilde bildiren bir şahıs. tabi ben uzuuun mail içinde bu cümleye takılıp "esra kim?" diye beynimde yankılarken ona aynı önem sırasıyla tezi ile ilgili geçmiş olsun dileklerimi uzun uzun sıralayıp "nikah yapmak ne demek, anlamadım, evlendin mi?" diye sanki sıradan bir konuymuşcaşına sordum. yine aynı düzlemde cevap aldım. hala şoktayım. yani bir insan evlenme aşamasında olduğunu yada hayatında biri olduğunu hiç mi dile getirmez, ima etmez, çaktırmaz. bir insan evlendiğini cümle arasında "pazardan da 1 kilo erik aldım" havasında mı bildirir. hiçbir şey anlamadım yemin ederim. 2 gündür bir yandan gülüyorum bir yandan da anlamaya çalışıyorum. ilginç bir durum... neyse, allah mesut etsin tabi:)))))

0 yorum: