Sayfalar

3 Aralık 2006 Pazar

Burhan Ocal... Caz miymis degil mi?

2 hafta felan oldu, Burak arayip 'ekolarla burhan ocal'a gidicem, gelir misin?` dedi. Burhan Ocal? kim ola ki dedim. Vurmali calgilarla seyediyomus. neyse aktivite olsun, geri kalmayalim diye ok dedim. Sonra gecen hafta Gulden `kizim o adam caz yapar` deyince 'neeeeeee!!!' oldum. Halbukim ben vurmali calgilar deyince yok Asena cikacak felan diye bekliyordum. neyse soylene soylene gittim dun aksam. Hatta dedim ki simdi bu caz ise tek basina cekilmez, onden burak'la bulusup bir bira devirdim. gerci yetmezdi ama zaman azdi.

Program aksam 10'da baslayacakti ama tabi bu kapi acilis saatiymis. Iceri girince Burhan abinin 1 gibi cikacagi duyumu alip 'neeee???' mi tekrarladim. Bu arada benim gozumun onunden kokorecler gecmeye basladi. Meger aksam yemegini atlamisim. Herneyse derken 'DJ Funky C' abim calmaya basladi. Biz de yerimizde saliniyoruz, bazi parcalari taniyorum yani cok umutsuz degilim. Allahtan Ekrem'in tayfasi (esi mine'nin arkadaslari ve kuzeni) kafa tipler, onlarla muhabbet vs. Neyse iceri giyince aldigimiz duyum dogru degilmis, ben kendimi buhran abiye hazirlarken Burhan abi 11:30 gibi cikti. Once isinma turlari vs. Sanki adam calmiyormus gibiydi. Ama sonra hem biz sahneye yaklastik hem de Burhan abi acildi. Vaaav, adam harbi iyi. o darbukayi nasil caldigina inanamadim, parmaklar motor gibi. Muzik desem o garip disko tarzi ile birlesince gercekten keyifli bir hal aldi. Hele 1-2 kadehle birlesince sikayetler sadece ayakkabinin topugundan ibaret oldu.

Buhran halini almayan Burhan abi 1.5 saatten fazla sahnede kalip dokturdu. Kizlar sahnede oynadi felan derken baktik saat bayagi gec olmus. Biz de yasli insan toplulugu olarak 1:30 sularinda hayatindan memnun ayrildik salondan. Sonra yolda kokorec olayina girdik burak'la. Gece guzelce noktalanmis oldu.

Bu aktiviteden cikarilan ders: bi daa Gulden'in yorumlarina inanmadan once 2 kere dusunulecek:DDD

0 yorum: