Sayfalar

26 Aralık 2006 Salı

Kara bahtim kor lekem

Pazar aksam ufak bir kabus yasadim evde. Yorgun argin gelmis utu yapiyordum, saat olmus gecenin 11:30'u. Birden gozum koltugun uzerinde egimli duran aptal kaleme ilisti. Kalem bir sekilde kaymis ve ucu koltuga degmis. gliss gibi biseydi. Ucu koltuga degdikce koltuk murekkebi emmis de emmis. Ben farkettigimde demir 1 YTL ebadinda kara bir halka olmustu koltugun uzerinde. Once bir coktum onune. Ne yapacagimi bilemedim. Murekkep lekesi en illeti:( sonra birden kosla ile silsem gecer diye dusundum. Tabi her dusunce gercek olamiyo. Kosla gercekten cozuyo ama bir o kadar da dagitiyo lekeyi. Derken leke demir 1 ytl iken capi giderek buyuyen bir halka halini almaya basladi, ben de koltuga bakip aglamaya... Bunda aglanacak ne var biliyorum ama ben o koltugu coook seviyordum. Aglayarak Gulden'i aradim, panik oldu kiz ilk once sonra beni sakinlestirdi. Pazartesi onla gidip real'den ozel bir leke cikarici aldik. Lekelenen koltuk degil de suya batabilen bir sey olsaydi cikardi leke ama koltuk bu ilaca basip bekletemiyorsun ki... doktugun ilac sunger tarafindan emilip gidiyor. Neyse allahtan ilac iyiymis, en azindan lekeyi ilk haline getirdi. Etraftaki hare kayboldu. Ben de koltugumla bu sekilde yasama gercegini kabullendim.
Bu yaz da en sevdigim cam gobegi mayom zift olmustu. onu da gaz yagi ile temizlemeye calismistik ama sonucta leke ile mayonun rengi de solup lastigi erimisti. Bu nasil bir kaderdir anlamiyorum. Hep en sevdigim seylerin basina bisey geliyor. Neyse cana gelecek mala gelsin diye avunmaya devam.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

burda her lekeyi cikardigini iddia eden zimbirtilar satiliyor. As Seen on TV olarak bilinen urunler bunlar, herhangi bir dukkanda yok kendi internet sitelerinden ya da verdikleri telefondan siparis verip aliyorsun. Dukkanda satilmayan seylere pek iyi gozle bakmadigim icin alip da denemedim hic ama istersen sana alip ilk gelenle godnereyim, olur a belki ise yarar.