Sayfalar

15 Ocak 2007 Pazartesi

Heh heee!

Pazar günü televizyonda FB-Türk Telekom basket maçı vardı. Kazanan ilk yarıyı lider kapatacak. Maç televizyondaydı diyorum çünkü İstanbul'da olduğu için gidip yerinde seyretme şansım olmadı. Babamlarda geçtik TV karşısına mailecek izledik heyecanla.
Normal şartlar altında FB taraftarı olmama rağmen Ankara'lı olmanın ve son zamanlarda maçlarına gitmenin verdiği heyecanla maçta TT taraftarlığına soyunmuştum. Maç oldukça çekişmeli geçti. Genelde TT önde götürdü ama fark 13 sayıya çıktıktan 2 dakka sonra 4 sayıya iniverdi ve hatta bir noktada FB 4 sayı ile öne geçti. Hatta o nokta maçın bitimine 3 dakika kala falandı. Gidip de boş dönülen bilimum atak, kaçan 3lükler. Dedim ya son 3-4 dakka FB bir coştu, aha dedim maç elden gidiyor. Nasıl bir baskı, nasıl bir pres. Allahtan çabuk toparladı bizimkiler. Haluk gene kritik 1-2 üçlük attı. Son 30-35 saniyey de 3 sayı geride girdik. Sonra Dudley 3lük atıp eşitledi. Şimdi hatırlamıyorum ama son 5 sn de top bize geçti, onlar atamadı sanırım biz de rebound aldık, acaip hızlı saldırıp elden ele geçirdiler topu ve son saniyede Jagla 3lük soktu. İnanamadım. Evde nasıl bir çığlık modundaydık anlatamam:)))
Simdi yarin Panianios yada her ne .. ise onlarla maçı var gene. Bu sefer de TV den seyretmek durumundayız. Evde tek başına izlemek keyifli olmuyor, muhtemelen ablamlara gider onlarla izlerim gene.

0 yorum: