Sayfalar

26 Ocak 2007 Cuma

Dedendennnn...


Bizim Gülden'in muhteşem bir oğlu var. Adı Dora. Benim son eğlencem dillendikleri için Dora ve Sarp Derin'in (muti'nin oglan) hikayelerini dinlemek. İki tane favorim var:

Eylül müydü Ekim mi hatırlamıyorum, Gülden'in annesi ameliyat olmuştu ve ben de evlerine ziyarete gittim. Tabi adı ziyaret ama olay daha çok muhabbet tarzında gelişiyor. Muhabbet koyulaşınca süre de uzadı ister istemez ve bizim serseri da uykudan uyandı. Tabi önceleri mahmurluk var velette pek yaklaşmıyor felan. Agizda emzik, ayılma modunda. sonra açıldı zibidi, arabalarını pis diyerek siliyor vs. çok komik velet. Emzikle oynarken birara yere düşürdü, Gülden de eline aldı. Bu biraz sonra gelip annesine "meme" dedi. Gülden de "bu yere düştü, pis oldu, sana yenisini vericem" dedi. Dora da tekrar oyununa döndü. Az sonra sahne tekrarlandı. "Meme", bu pis, yıkadıktan sonra alırsın vs. Bu arada biz de kimbilir kimi çekiştiriyoruz, Gülden de oturduğu yere çakıldı kaldı, gidip oğlanın emziğini yıkamıyor veya yenisini getirmiyor. Dora gene "meme" dedi. aynı muhabbet tekrarlandı. Çocuk da tekrar oyununa döndü. Kısa bir an sonra gözlerinde bir ışıltıyla "dedendennnn" diyerek içeri koştu. İçerde dedesi yeni emzik vermiş olacak ki mutlu mesut ağzında emzikle girdi odaya:) Gülmekten kriz geçirdim resmen.

Geçen de Mutlu anlattı. Kayınvalidesine gitmişler. Evde başka misafir de varmış ve adam da memleketine döneceği için Mutlu'lar dönüşte onu Aşti'ye bırakacaklarmış. Kemal elinde birkaç parça eşya olduğu için önden inmiş ama Sarp Derin Kemal'in indiğini görmemiş. Tabi bunlar giyinmişler, misafir amca da bunlarla giyinip inmeye başlamış. Sarp Derin adama bakıp ısrarla "bu geliy, baba yerde?" demiş. Mutlu diyor ki en az 10 kere "bu geliy, baba yerde?" diye işaret etmiş. O kadar güldüm ki:) Sonra arabanın yanında Kemal'i görünce rahatlamış ki adama dönüp "sen de gel" demiş:)))))))))

Muhteşem bu veletler yaaaa:)

0 yorum: