Sayfalar

9 Aralık 2007 Pazar

Yeni yerler öğrenmek lazım

Bu sabah Didogiller ve Aslı ile kahvaltıya gittik. Bu sene mübarek 3 ayların dışında da görüşmeyi başararak kendimizi takdir ettim. Kahvaltıya nereye gidelim sorusuna cevap bulamayınca yine Ümitköy Liva da aldık soluğu. Brunch kadar abartılı olmayan güzel bir kahvaltısı var oranın. Ama artik yeni yerler de öğrenmek lazım. Evde otur otur paslandık valla. Neyse,
Dido son 5 haftaya girmiş, karın maşallah. Ama onun dışında pek kilo almadığı ve kazağı da bol olduğu için gayet güzel saklıyordu valla. Bu sefer bir arkadaşları ve kızı da vardı yani Defne'de sıkılmadı. Muhabbet her zamanki gibi çok keyifli geçti. Arkadaşlarının üst komşusu Hakan Abi hikayeleri bizi bayağı eğlendirdi. Bir de benim domates almaya diye gidip kaymak ve balla masaya dönmem:)
Saat 1 gibi kalktık ordan. Ben biraz Arcadiumda dolanıp kendime dvd-r aldım. Sonra klasik babişko muhabbeti.
Eve gelince de bir heves indirdiğim dizileri kaydettim dvd ye ama kesin ben bişeyi yanlış yapıyorum çünkü playerim yine göstermedi dvd'yi. Ya ben neyi yanlış yapıyorum acaba kafayı yiycem resmen!!!

0 yorum: