Sayfalar

24 Haziran 2008 Salı

Elimize düşen yandı

Benim çıtır uzman yardımcısı geldiğinin 1. ayında dayanamayarak SPK'ya kaçtı. Yok bana dayanamadığından diil, yani öyle diyor:P Çocukcağız gitti ama gittiğine gideceğine de pişman ettik garibi.
İşkence daha gitmeden başladı. Gidişi ve SPK'daki üstat ilişkisi üzerine bilimum hikaye yazıp kanırttık kendisini. Kıyamam, nasıl da efendi. Gıkını çıkarmadı resmen. Sonra geçenlerde arayıp sormuyor diye kendisine bir komplo kurduk. Bir önceki akşam bowlinge gitmeye karar vermiştik. Tüm daire satınca Hülya ve ekleri ile ben kaldım. Ben de Mehmet'e (adı bu) mesaj attım: Mahmutcum biz bowlinge gidiyoruz diye. Doğal olarak tepki vermedi. Ertesi gün aldık sazı elimize. Mahmut böyle yaptı, mahmut kimdi ki?, hani vardı ya bizim uzman yardımcısı vs.. sabah bir müddet mesaj trafigi ile gözlerimden yaş geldi:))) Çocukcağızı da pişman ettik.
Şimdi bu öğlen yemeğe gidiyoruz. Bugünkü konu ise güya Hülya'larda yapmış olduğumuz süper eğlenceli toplantı:))) Artık detaylar herkesin yaratıcılığına kalmış durumda:)
Allah kimseyi elimize dilimize düşürmesin:)))

0 yorum: