Sayfalar

28 Eylül 2008 Pazar

Yağmurun gazabı

Havalar birkaç gündür felaket. Hele cuma günü nasıl bir fırtına vardı anlatamam. Birara işten dışarı çıktım, rüzgar beni bile salladı!!! Deniz kabardı, seferler iptal oldu. Sonunda şu isimsiz yorumcunun dediğine geldi yani. Allahtan ben işten çıkasıya biraz sakinledi de paşa paşa deniz otobüsüme binip geldim eve.
Dün de kiralık ev bakma turuna çıkacaktım. Benim kalkıp hadi demem saat 1'i buldu. sonra Simay'ı da ayarttım, apar topar geçtik karşıya. Kadıköy'e bir indik ki şırıl şırıl yağmur yağıyo. Hadi biraz Caddede takılalım dedik. Atladık dolmuşa gittik caddeye, lahve falan içtik. Sonra aşağıya doğru yürümeye başladık ama yağmurun durmaya hiiç niyeti yok, hatta arada şiddetini artırıyor. Bu havada ev mi bakılır diye vazgeçtik. Ama gidip kapaılı bir yerde oturduk sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Tam tersine amaçsızca caddede dolanmaya devam ettik:)))

1 yorum:

mert dedi ki...

al benden de o kadar! caddede amaçsız dolaştım dün.