Sayfalar

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Yok artık!!!!

yav esc tuşuna basınca bütün yazdıklarım siliniyormuş:(((( çok acı bir tecrübeyle öğrendim:(((((
2. parti tekrar yazıyorum:(

Sanırım beyin süngerleşmesi veya sulanması gibi bir durum yaşıyorum. Birkaç gündür (cuma beri) yok iş'ti, yok bejeweled oynayacaktım, yok gezecektim derken biraz geç yatıyorum. biraz dediğim de 1-4 arası. Ancak sabah kalkiş en geç 9.. sebebini sormayalım:)
Neyse benim bünye manyaktır biraz, ne kadar geç yatar ve yorgun olursam ertesi gün o kadar yatasm gelmez. Netekim dün de 7 gibi evde olmama rağmen kendimi yatağa sürüklemem 1:30, elimdeki oyunu bırakıp sızmam 2'yi buldu.. Oyunu da aslında isteyerek bırakmadım, bir nebze sızdım denebilir:)))
Sabah bir gözümü açtım sağ tarafımda bir etajer, üzerinde radyo ve bilimum eşya var (felan demeyecekmişim bundan sonra, bi arkadaşım ikaz etti, kulağı tırmalıyormuş:))). Neyse, biran ben nerdeyim yaa oldum. Yatağın sol tarafından sağına kaydığımı anlamam için bir miktar boş boş etrafıma bakmam gerekti.
Her zamanki debelenme ve terane sonucu kalkıp hazırlandım. dedim ki kendi kendime, yav bugün de geç kaldım, bari arabayla gideyim, hem belki öğlen kuafore giderim. çıktım evden anahtar elimde, tam öne yönlenmiştim ki arabayı arkaya parketmiştim diye geri döndüm. Baktım araba arkada değil, o zaman önde mi allah allah diyerek öne gittim. Araba orda da yok. Araba nerde ya??? oldum. Hafızayı zorluyorum, evet dün işe arabayla gittim ama işten nasıl döndüğümü hatırlamıyorum. yürüdüm mü yoksa arabayla mı geldim..Düşün düşün, tık yok... Hemen işi arıyorum, pencereden baksanıza, arabam orda mı diye. onlar bakasıya ben bir yandan yürüyüp diğer yandan akşamı kafamda canlandırmaya çalışıyorum. Sonra bir şekilde yürüdüğümü ve hatta yol boyu bir arkadaşla telefonda konuştuğumu hatırlayıp rahatlıyorum. Gerçi bu rahatlama gayet yüzeysel çünkü asıl vahim olan arabayla geldiğimi unutup yürüyerek dönmem, sonra onu da unutup arabayı aramam vs. (falan yok, falan yok)
Alzheimer dedikleri böyle bişey mi acaba? ay allah korusun!!!

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

falan yok, filan yok, hele "felan" hiiiç hiç yok!!!

Selena dedi ki...

hahhaha valla yazdım, yazarken dilimin ucuna gelenleri sepetledim, sonra bitirdikten sonra bi daha okuyup dilimden kaçanları bulup onları da sildim... ama zor oldu yav:)