Sayfalar

4 Nisan 2011 Pazartesi

laf olsun işte

Özledim yav yazmayı. harbi harbi kendimi eksik hissediyorum. ne mail var ne blog. yani blog var da yok. dedim ya yemiyor.
nasıl geçiyor zaman? valla ben de bilmiyorum. haftaiçi yorucu zaten. yol uzun. erken kalk vs. o yüzden bu haftasonu paso uyudum. yattım kalktım geri uyudum.
cts akşamı dışarı çıkayım diye niyetlenmiştim. sonra üşendim. sonra son dakikada bir gaz gittim beyoğluna. klasik nar pera yaptık yine. saat 1:30 falandı döndüm. artık ortamlarda uzun süre kalınca sıkıldığımı farkettim. hiçbir şey açmıyor beni. böyle tembel tembel oturup küt yatasım geliyor. nihayet cts de öyle yaptım. allahtan dizim sakat da kolay yırtıyorum.,
pazar ise gerçekten sürekli yattım. tek aktivitem markete gitmek oldu o kadar:)
...
baktım da, oy oy ne sıkıcı bir hayatım olmuş son zamanlarda:)
bu arada bugün doktora gittim kontrole. dizim toparlamaya başlamış. ama sanırım ameliyat olacağım. eğer seneye kaymak istiyorsam en geç temmuz başı ameliyat olmam gerekiyormuş. bu durumda mayıs - haziran gibi evi taşıyıp temmuz başında da çizdiricem kestaneyi:))))

0 yorum: