Sayfalar

11 Nisan 2011 Pazartesi

Pisim gelmis:)

Karman çorman bir haftasonu geçirdim. cuma günü acaip yoğundu. akşam çıktığımda daha işler neticelenmemişti ama pisi beklemesin diye fırladım resmen. Pisim geldi haftasonu. gerçi düğüne geldi ama olsun, ben de nasiplendim.cuma akşamı Ataürk'e indikten sonra birlikte asmalıya gittik. gerçi ben çok yorgun olduğum için kızın da uykusunu getirdim ama hızla da olsa margarita içip meksika yemeği yedik. daha doğrusu ben yedim. eve nasıl gittik, ben nasıl sızdım çok hatırlamıyorum. muhtemelen yorgunluktan bayıldım.cts kanyona gittik. önce insani boyutları zorlayan bir kahvaltı, ardından kısa bir alışveriş ve üzerine kahve. ardından pisi düğün hazırlıklarına ben eve. eve geldim, güya kuaföre vs gidicem. nerdeee? koltuğa yığıldım önce. 1-2 saat TV ve internet yaptıktan sonra 5 gibi bir yatmışım 8.30 da zor kalktım yataktan. sonra tabi gece uyumam 2'yi buldu. pazar sabahi bu sefer bebekte yaptık kahvaltıyı. happily ever after'dan mest suratlarla çıktık resmen. ben özellikle pancakelerini çok beğendim. yine gidecek ben. ardından kahve, sonra gene ıslak hamburger, sonra waffle derken günü yiyerek tamamlamış olmanın gururu ile pisi ankaraya ben ablamlara yollandık.haftasonu da böyle uçup geçti maalesef..
Sent by BlackBerry Internet Service from Turkcell

0 yorum: