Sayfalar

22 Haziran 2011 Çarşamba

yamadan sonra

bişeyler yazayım dedim ama kafamı toplayamıyorum ki...
sabah geldim hastaneye, yarım saat içinde indirdiler aşağıya. nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum, ancak uyanmamı hatırlıyorum. kafamda 5-6 kişi, her birinden ayrı bir ses çıkıyor. kendime gelmeye çalışıyorum. derken ağrıyı duydum. hemen ağrıkesicileri çaktılar. sonra beni odama aldılar.
ağrı devam ediyor. akşama kadar uyudum desem yeridir. gözümü açık tutmakta zorlanıyorum resmen. şimdi biraz kendime geldim. yapmamı istedikleri hareketler var ama yapamıyorum. canım yanıyor.
bu arada öglen yürüttüler birkaç adım. yürüdüm ama tansiyonum düşünce hemen yatağa döndüm.
bakalım gece nasıl geçicek...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi gecmis olsun bununla! yarin cok daha iyi olacaksin merak etme. bizi de blog yoluyla haberdar ettigin icin ayrica cok tesekkur ederim.

uzaklardan bir kil

Bezen Hindistan dedi ki...

ilk birkac gun agrikesiciler en yakinin olacak sanirim. gecmis olsun selenim.