Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

Haftasonu gibi haftasonu

Deliye hergün bayram olduğundan uzunca bir zamandır haftasonlarımı haftasonu gibi yaşayamıyordum. yani diğer günlerden farkı olmayan uyuz iki gün oluyordu. ama bu haftasonu kendini farklı kıldı.
Öyle çok özel bişey yapmadım ama keyif aldım. önce cuma akşamı dileklerde tiyatroya gittik. Tom, Dick ve Harry isimli bir oyun. Eğlenceli idi, bazı yerlerinde bayağı güldüm. Akşam eve gelince de kaydettiğimiz Feriha'yı izledim. O harbi kötü bir bölümdü.
Cumartesi kahvaltı vs sonrası Dilek beni kadıköye bıraktı ve orda Anna ile buluştum. Onunla yemek, kahve sohbet vs yaptık, saat 7 gibi eve geldim ve gece yatana kadar Bones izledim.
Pazar sabah Ergül ve korhan bana kahvaltıya geldi. Keyifli bir kahvaltı sonrası havanın da güzel olmasını fırsat bilip Caddeye çıktık. Caddede yürüdük, temiz hava aldık ardından Godiva cafe açılmış, orda oturup kahve ve fondü takıldık. Allahım cennet bir dükkan orası. İçeri girdim lavaboya gitmek için, çikolatalar arasında kendimi kaybedecektim resmen... neyse orada muhabbet vs ardından yine dolanaraktan eve döndük. eve gelmem yine 6:30 suları. sonra saat 1'e kadar bones izlemişim, bir baktım 9 bölüm! yuh selen dedim kendime ve yattım.
Bu arada oscarlar da vardı ama izlemeye üşendim. kaydettim. yani umarım kaydetmişimdir. birara izlerim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

benim mail hacklendi giremiyorum mail attıysan epeydir görmedim okumadım haberin olsun. oyle bir mail adresini kim merak eder ki:D sen mi yaptın kon kon? yaptıysan yeni mail adresi de al elin degmişken ehauaha

imza
M. tembelovs

MsPiggy dedi ki...

ahaha yok fail ben degilim.
ne zamandır yazamadım aklımdaydın. iyi olmuş. e ben sana yarın bir hesap acayim gene. haber ederim:)))

Adsız dedi ki...

ama oyle güzel bir ismi olsun:)) eskisine üzüldüm yahu ne ettimse geri alamadım. sen bana haber et. cesme başına mendil bagla ben bakarım tarladan dönerken:P

MsPiggy dedi ki...

aynısının yahoo'sunu aldım sana...
ne tembelsin mert yaaa!!!
password ise: a1z2m3