Sayfalar

23 Şubat 2012 Perşembe

Yüzümdeki gülümseme

Aklıma geldikçe yüzümde bir gülümseme oluşuyor her seferinde... uzun zamandır bu kadar içten hissetmediğim bir mutluluk... canım arkadaşım evleniyor. yıllardır dost dediğimde aklıma gelen birkaç isimden biri... her zaman orada olduğunu bildiğim, kardeş gibi sevdiğim, zaman zaman kızdığım ve bunu hiç çekinmeden yüzüne söyleyebilecek ve hatta kafasına kakacak kadar kendimi rahat hissettiğim, seven ama sevdiğini belli etmekte zorlanan ama yine de orada olduğunu hissettiren... yıllardır hak ettiği mutluluğu neden bulamadığını anlayamadığım sevgili arkadaşım nihayet aradığını buldu. hem de çok tatlı bir kızda:))))
kanki olarak en korktuğum şeylerden biriydi onu sevmeyeceğim biriyle görmek. zaman zaman olmadı da değil hani. ama bu sefer şans bana da güldü ne yalan diyim:) sevdiğim, kanımın kaynadığı, tatlı huylu, eğlenceli bir gelin nasip etti bana da:)
gülümsemen daim olsun canım arkadaşım:))
darısı diğerinin başına:)))
ps: allahtan blogumu okumuyor. yoksa buraya yazdığımı hele bir de foto koyduğumu duysa beni vurur:)))

8 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

Hahahayt! Ancak bu kadar açık ve net anlatılır durum yani:)) Gerçekten aldığım en güzel haberlerden biri, hep mutlu olsunlar.

Diğeri.

;)

Selena dedi ki...

hahhaha ne üzerine alınıyon ki:)))))

Bilge dedi ki...

eee hani foto yok ki

MsPiggy dedi ki...

kızar diye fotoyu kaldırmıştım:))))
koydum şimdi geri:)

MsPiggy dedi ki...

kızar diye fotoyu kaldırmıştım:))))
koydum şimdi geri:)

Adsız dedi ki...

yaaa bari traşlı yakışıklı bir foto koysaydın. kim ki bu arkadaşın? tanıyamadım ben. imza robert jordan.

MsPiggy dedi ki...

anam, sen nerden çıktın???
:DDDD

Selim Karakaya dedi ki...

hehehe:) ben ispiyonladım, bloga bak diye:)

imza: ötekinin berisinin kıyısının köşesi.