Sayfalar

6 Şubat 2013 Çarşamba

bana ne!

Evet itiraf ediyorum ben kıskanç bir insanım! yalnız yanlış anlaşılmasın, kıskancım derken insanların sahip oldukları şeyleri asla kıskanmam, umurumda bile olmaz. ben arkadaşlarımı birbirinden kıskanırım!!! oldum olası böyleydim ve değişmiyor huyum yapacak bişey yok. sadece bunu kabullenmeyi ve bunla yaşamayı öğrendim. eskiden bu yüzden problem çıkarırdım, artık onu da yapmıyorum. kendi kendime kıskanıp üzülüyorum sadece...
neleri mi kıskanıyorum... mesela arkadaşlarım bensiz buluşmuşlarsa... yada benim tanıştırdığım iki arkadaşım benden iyi anlaşırsa, birilerini benden daha çok severlerse (evet herkes en çok beni sevmek zorunda!!!), yeni arkadaş edinirlerse, benden çok görüşürlerse, beraber tatile giderlerse, beraber gezerler ve zaman geçirirlerse... kıskanıyorum kardeşim yapacak bişey yok...
neden dile getirdim şimdi bunu diye merak ediyorsanız, az önce çok sevdiğim 3 arkadaşıma mail attım. bunlar benim tatilden arkadaşım ve minik süper çekirdek bir grubumuz var...dı... bu sene o gruba birkaç kişi daha eklendi. ama ben ısrarla o yeni eklenenleri kendi küçük dünyama dahil edemiyorum. kendi başlattığım mail silsilesine hala 4 kişi olarak başlıyorum... onlar benim arkadaşım bana ne!!! yenileri gelmesin, ilgi dağılmasın:)))
siz de; en çok beni sevin, katil etmeyin insanı!

0 yorum: