Sayfalar

6 Şubat 2013 Çarşamba

Çookkkk sevindim:)

Az önce BAT'de beraber çalıştığımız ve benden çok kalbini kırdıkları bir arkadaşımla konuştum. O da benden 6 ay sonra ayrılmıştı. Low profile takılmayı tercih ettiğinden kendisi için "başka yerde iş bulamaz" vs diye atıp tutuyorlardı. Gayet de iyi bir yerde gayet de güzel bir pozisyonda işe başlamış. O kadar sevindim ki, bu da ismi lazım değillere kapak olsun dedim kendi kendime:))) hatta sadece kendime demedim, ona da dedim:)
yeminle en az kendim iş bulmuş kadar sevindim. ben de şu imzayı atıp başlasam tam olacak:)))
süper süper...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Belki madalyalar, kupalar verirler sana ama geceleri yatakta dönüp durursun. "Niye kafa atmadım?" diye kendini yer durur, kendine ettiğin bu ihanetin altında ezilip ufalanıp, dedim ya, toz olursun.
Ve bence, insan dediğin ufalanıp toz olacağına yanıp kül olsun. Var olmak için sürüngenler gibi hayata, zamana tutunup, yapışıp kalacağına, savrulsun, yaşasın. Velhasıl, Zizou'nun kafasına sağlık! Sevgili, çalışkan varoş çocuğu...