Sayfalar

29 Kasım 2013 Cuma

kaşık çatlı

selam, uzun zamandır yazmıyorum, daha doğrusu yazamıyorum. bazen aklıma geliyor ama bir türlü elim gitmiyor. yazacak konu gelmiyor aklıma. eskiden her olayda yazmak isteyeceğim olumlu veya komik bir nokta bulurdum. şimdi sanırım bakış açımı kaybettim. özellikle son zamanlarda kendimi kaşlarımı çatmış olarak buluyorum. bunu neden yapıyorum bilmiyorum ama arabada, evde, ofiste her an öyleyim. ya derinden beni sıkan bişeyler var ya da... bilemiyorum işte. geçen bir arkadaşım hayat enerjin azalmış senin dedi. belki de gerçekten öyle oldu. ama çatık kaşlı kendimden hiç hoşlanmıyorum. çok itici... üstelik endişeleniyorum da. nedir benim sorunum diye:( mutsuz muyum acaba? mutsuz da değilim aslında... o zaman nedir sorunum bilmiyorum... falan filan işte..

0 yorum: