Sayfalar

6 Şubat 2007 Salı

Vs. vs.



Aksam son dakika golu ile Selim'le bulustuk. Ben spordan cok ac cikmistim, o da isini anca bitirmis. Dogru dedim Armada'ya:) Biz guya yemek yiyip muhabbet edicez, adam bir fircaladi neden bloguna yazmiyorsun diye. Amanin oldum ben de, yazayim artik bari:)

Soyle bir dusunelim bakalim neler yapmisiz...

Hah evet, 26 ocak haftasonusu Gaziantep'e gittim dayimlarin yanina. Kimbilir kac sene olmustu gormeyeli, yaklasik bir senedir de niyetleniyordum ama bir turlu girisememistim, nihayet seytanin bacagini kirdim. Gerci cuma aksam gidip pazartesi sabah dondugum icin nasil gecti anlamadim bile ama uzuuun uzun muhabbet ettik, mutlu dondum resmen.

Sonra mubarek 3 aylara girdik bu Ocak'da. Mubarek 3 aylar Didem, Asli ve benim dogumgunlerimiz. Bu 3 ay mutlaka gorusup sonra 9 ay bulusamadigimiz icin boyle adlandirdik. Ilk bulusma 21'inde Didem icin kahvalti organizasyonu oldu.


Hep beraber Umitkoy'deki Liva'ya gittik. Uzatmali bir kahvalti sabahi yasadik. Tabi Gani tembeli resimleri gondermedigi icin susleyemiyorum ama her zamanki gibi keyifli bir aktivite oldu. Simdi darisi bu haftasonu Asli'ninkinde.






Asli demisken gecen pazar da ondaydim. Is yerinden arkadaslari tenis maci yaninda hamsi partisi yapacakmis, ben de sarkintilik yaptim hemen:) Hamsi de yanindaki tatlilar da muhtesemdi. Bir de beni 5'de yiycez diye kandirmamis olsalardi da asiri kahvalti yapmadan gitmis olsaydim daha iyi olacakti ama tok halimle bile bayagi iddiali idim:)

Ondan onceki pazar da guya Saltuk'un veda brunch'i vardi. Guya diyorum cunku amac o olmasina ragmen resimlere bakinca olay Can bebesinin etrafinda donmus imaji edindim resmen. Ama o da cok tatli sipa naparsin:)

0 yorum: