Sayfalar

19 Şubat 2007 Pazartesi

Ruzgar gibi gecti.

Bir haftasonu daha bitti. Ama ben izinliyim, yatmaya devam. Tabi gitmem gereken toplantilari gormezden geliyorum:)

Dun tam bir kosturmaca icinde gecti, once kahvalti, sonra Armada ve Migros. Haftasonu bu iki alisveris merkezinden birine gitmek bir cilginlik, ancak ben ikisine birden gitmek durumunda kaldim.

Sonra cts aksam 40 ayin carsambasi biraraya geldi. Ailecek aksam yemegine gidelim diye planlamistik ancak Aylin'in veda yemegi de bu haftaya organize edilince pespese 2 yemege gitmek durumunda kaldim:) Babamlarla aperatif digerleri ile arasicak:)

Asil kabus aksam eve gelince beni bekliyordu. Iceri girdigimde bir gaz kokusu aldim. Once onemsemedim ama sonra da icim rahat etmedi cunku koku gercekten vardi. Bende dogalgaz imdati aradim. Cok yogunlarmis ancak 2 gibi gelebiliriz dediler. Ben de ok dedim ama bir yandan da tirsiyorum gece gece. Neyse adam 1 gibi geldi. Gercekten kacak varmis ama kombide degil de ocakta imis. Alet bagirinca iyi ki cagirmisim oldum. Adamcagiz once servis cagirin dedi sonra bana sempati yapmis olsa gerek ki kendisi 10 dakikada yapiverdi. Ben de bir yandan gerilirken bir yandan dua ettim adama.

Bugun de Gulden'e ugradim. Kizcagizim hop oturup hop kalkiyordu evde, biraz onla oturup geyik yaptik. Sonra ona zorla Pride and Prejudice seyrettirdim. Saat 5.30 gibi Dora geldi de rahatladi kizcagiz. Ben de Burak'la bulusup Blood diamond'a gittim. Uzun zamandir bekliyordum bu filmi ancak cok kanli idi. Amma adam oldurduler yaa... Gerildim bayagi. Ruh halim zaten cok iyi diildi daha da bir karardi.

Son olarak son takintim Nelly Furtado'nun Say it right isimli parcasi. Repeat'e taktim deli gibi dinliyorum....

0 yorum: