Sayfalar

26 Mayıs 2007 Cumartesi

Imdaaat, cok sicak!!!

Yaz geldi. Hem de ne bicim!!! Aslinda hava guzelken insanin morali yerine geliyor ama cok sicak oldugunda da tum enerjisini aliyor bu sicak! Dondurma ve frappucino her zamankinden daha cazip gelmeye basliyor. Sonra gece pencere acik uyudugun icin sabaha bogazin agriyor...

Bugun Batu'nun dogumgunu vardi. Erdemkent'in sosyal tesislerine gittik. Ortam cok guzeldi. Derhal yesilliklere yayilip ayakkabilari attim ayagimdan. Cimenlere hastayim, insanin tum elektrigini aliyor. Biraz yalinayak dolandim, cok hosuma gitti. 2-3 saat kadar dogumgununde kaldik. Golgede kalmaya dikkat etmemize ragmen sicak bayiltmayi basardi.

Dogumgununden sonra Simay'la once Ebru'nun muayenehanesine ugradik sonra Arjantin ve Tunali turu attik. Sicagin uzerine kendini sokaga atan kalabalik da eklenince kendimi eve nasil attim bilemedim.

Ay ev dedim de... Biri bana el atsa da toplamama yardim etse. Su son 1 hafta nasil dagildimsa toplamaya adam lazim:(

0 yorum: