Sayfalar

27 Mayıs 2007 Pazar

Off gene haftasonu bitti!

Uzerimde bir isteksizlik ve tatminsizlik var son zamanlarda. Canim bisey yapmak istemese de zorla yaptiklarim da ne kadar keyifli seyler olsa da tadi uzun surmuyor:( Neyse gecer herhal...

Dunku sicak carpmasi ve yorgunlugun uzerine bugun kendimi sabahtan ev islerine verdim. Ayni isteksizlik sebebiyle bir haftadir elimi hicbir ise surmemekte ve ayni hizla dagitmaktaydi. Bunun boyle suremeyecegine karar verip dunden baslayarak toplanmaya basladim. Aksam yorgunlukla yaptigim ustunkoru ortalik toplama isine bu sabah supurme, silme ve bir kazan utu ile devam ettim. Saat 15.30 gibi utu bitmeye yuz tutmustu ki daha fazla evde kalirsam aklimi kaciracagima karar verip kendimi sokaga attim. Dedim ya tatminsizim diye. Neyse gidip Burak'i aldim (pis kes, 51 promibil ile yakalandigindan ehliyetine el konuldu!!!:) once beraber Bilkent'e gittik. Bilkent'e gittik de orda ne yapilir ki? Sinemaya (karayip korsanlari) girelim dedik ama uygun seans kucuk salondaydi, mizladim. Dedim ya bir isteksizlik var. Bilardo dedik ama hiic cazip gelmedi. Biz de Neuhaus'a oturup cay ictik. O sirada Halide aradi. Isi bitmis. Armada da bulusmaya karar verdik. Ben de acik havada pineklemek modunda oldugumdan Nuran Hanim'in bahsettigi Hayal Park'a gitmeye karar verdik. Mekan Eskisehir yolu kenarinda oldugu icin bayagi gurultulu olmakla birlikte benim ruh halime cok uygundu. Bir cardak altindaki armutlara yayildik hemen. Yolda aldigimiz bilimum gazeteyle armutlarda bayagi bir keyif yaptik. Sahnenin tek eksigi semaverdi. Cayi bardak yerine semaver getirseler ve bir de menulerinde gozleme olsaydi tam super olacakti.

Eve geldigimde saat 9 olmustu. Hemen kalan 2-3 parca utuyu tamamladim. Ama utulenen nevresim vs bazaya yerlestirme isini gene baska gune biraktim... Dedim ya icimden hiiic bisey yapmak gelmiyo:(

simdi uyku vakti gelene kadar bos bos bilgisayar basinda spider oynarim herhal. Canim ne tv seyretmek istiyor ne de kitap okumak. of! meeeeeee!!!

0 yorum: