Sayfalar

25 Kasım 2007 Pazar

GATA nerdeymiş?

Dün akşam kuzen aradı. Teyzemi GATA'ya yatırmışlar. Safrakesesinde taş varmış. Aslında operasyon gayet basit ama teyzemin de kalp rahatsızlığı olduğu ve babam gibi comadin kullandığı için en ufak bir operasyon bile büyük bir ehemmiyet kazanıyor. Bu sebeple Arapgir'den Ankara'ya göndermişler. Kuzen de GATA'ya yatırmış.
Ben de dün akşam babamda kaldım. Haftabaşından beri görmemiştim. Onun da bacağı bayağı morarmış. Yok bişey falan dedim ama bir yandan da acaba sızıntı mı oluyor diye endişelendik Simay'la. Yarın ona da baktırtmak lazım.
Neyse teyzem diyordum. Ziyarete gidicem ama GATA nerde bilmiyorum. Şimdiye kadar hiç gitmemişim. Babama sordum, çok kolay dedi. Etlik'te. İyi de ben Etlik'e hayatımda kaç kere gittim acaba! Nasıl gidicem, dedim. Çok kolaymış. Dışkapı'dan sola dönecekmişim!!! Tarifin kendisi yeni bir sürü tarif gerektiriyor. Dışkapı neresi ve nerden sola dönücem??? Bir süre cebelleştikten sonra ümidimi kestim, otobüsle gitmek daha kolay olacak sanırım.
Sonra Simay'a sordum. O daha önce gitmiş GATA'ya birkaç kere. Yolu tam bilmiyor ama oklar varmış, takip ede ede bulunuyormuş. İyi dedim, Simay'ı aldım, yola çıktık. Simay Allahtan yola çıkış noktasından emin. Konya yolundan gidelim, dedi. Çıktık Konya yoluna, gerisi mevlam kayıra. Migros'u geçtikten sonrası benim için tam bilinmeyen. Simay sol tarafı göstererek bak işte şurası, dedi. Baktım, GATA hakkaten koccaman duruyo yanda. İyi de biz o tarafa nasıl geçicez. Simay hararetli hararetli bişeyler anlatırken biz düz gitmeye devam ettik. Ben birara en sağ şeritte Etlik levhası gördüm ama biz o sırada en soldan gidiyorduk. Simay'ın yorum daha ilginç. Eskiden burda kavşak vardı, sola dönüyorduk. Oklar vardı ayrıca eskiden, hepsini kaldırmışlar! Bu arada biz gittikçe uzaklaşıyoruz. GATA artık gözden de kayboldu. Nihayet ilerde bir yerlerden U dönüş imkanı yakaladık. Şimdi sağa dönmemiz lazım da nerden. Gene yolda gözümüze kestirdiğimiz bir yerden döndük. Maalesef, o da yanlış. Geri dön bakalım. Allahım bu Konya yolu nerdeydi. hah, nihayet tekrar Konya yolundayız. En kötü eve dönebiliriz. Şu sağdan giden yol nereye gidiyor ki? ups, galiba ona dönmemiz gerekiyormuş! Allah'ım bu çile ne zaman bitecek. Neyse Konya yolundaki 3. turumuzda doğru girişi yakaladık. Nihayet bizi GATA'ya ulaştıracak Etlik yoluna çıktık. GATA giderek önümüzde büyüyor, da bu hastanenin girişi nerden. Her dönüş yaklaştığında Simay "giriş burda olabilir, ama olmayadabilir" şeklinde vurucu cümleler kuruyor. Ben trafik canavarı modunda dönüşlerde durma raddesine gelip etrafı kolaçan ediyorum. 2 adet "oladabilir olmayadabilir" tehlikesinden sonra doğru girişi bulduk. Allah'ım GATA'ya ulaştık:))) Da olay orda bitmedi. Bir 3-5 tur da GATA içinde attıktan sonra nihayet doğru yere ulaştık! Aslında çok da kolaymış:))))
Teyzem de iyi görünüyordu. Biraz endişeli tabi. Ya pıhtı atarsa diye korkuyor o da. Aynı korkular babamda da olur hep. Biz de biraz ona moral vermeye çalıştık falan işte.
Giderken yarım saat dönüp durduğumuz yolu 10 dakkada döndük. Artık biliyorum GATA nerdeymiş. Herhalde bi daha unutmam!

0 yorum: