Sayfalar

29 Kasım 2007 Perşembe

Tam teçhizatlı memur parçaları

Geçen gün almanlar geldiğinde toplantı salonundaki projeksiyon aleti Bilge'yle beni çıldırttı. Alete ne zamandır bakım yapılmıyorsa hava filtresini temizleyin, sayacını sıfırlayın yazısını kimsenin kayle almadığını görünce garibim hava akımını kontrol edin diye bir yazı çıkarmaya ve bir daha da kaldırmamaya başladı. Ama biz ona da çözüm bulduk. Kapatıp açıyoruz:)
Toplantıyı aç kapa yöntemiyle bitirdikten sonra Adnan Bey'in başına ekşidim. Servis çağıralım vs diye. Adnan Bey de sağolsun araştırmış vs sonuçta servise ulaşmış ama adamlar çok yoğun olduklarından bahisle Adnan Bey'e ne yapması gerektiğini tarif edip kendiniz yapın, demişler. Adnan Bey de elinde tarifle bize geldi.
Talep bizden geldi ya, tamirat da bize düştü. Çıkardık Bilge'yi toplantı masasına, buldu alette bahsedilen filtreyi. Filtre benim elektrik süpürgesinin torbasına dönmüş resmen. Üzerinde toplananlar tozluktan çıkıp küle dönmüş. Öksüre tıksıra aldık el kadar filtreyi, elektrik süpürgesiyle iyice temizledik. Meğersem siyahmış kendisi. Sonra taktık yerine. Zaman ayarlamasını da yaptık filtenin:))) O kadar tepelere çıkmışken Bilge bir de tozunu da aldı aletin:)))
Diyorum ya tam teçhizatlı memur parçaları... Artık printer yanısıra projeksiyon aleti bakımı da yapabiliyoruz:)))

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

evlere servis de yaparız :)

imza: SUY

Anonymous dedi ki...

Heh he, valla cok guldum, senle Bilge yi oyle toplanti masasinin ortasinda dusununce, Bilge hazir cikmisken bir iki figur de attirsaydi, masa musait ne de olsa :)

The Man Who Knows Too Much