Sayfalar

13 Temmuz 2008 Pazar

Çiköfte partisi

Hülya'nın gitmesine şunun şurasında 10 gün felan kaldı. Kızcağız toplanmaya başladı geçen haftadan. Cuma itibariyle de işten de ayrıldı. Bir daha kimbilir ne zaman görüşcez:( Onur'un da çiköfte sözü vardı, yapmadan kaçmasına izin vermek olmaz:D Dedik haftasonu bizde toplanalım.
Gençler akşam 6 gibi birer ikişer dökülmeye başladı. Önce Bilge geldi ardından ekipman ve malzemesiyle Onur, Hülya ve Emre...
Onur direk girdi mutfağa

azmetmiş bizi ama en başta beni de çalıştıracak. resmen çiğköfte yoğurdum:=

biz de itiraz etmedik ve hepimiz bir ucundan tuttuk işin.

Bilge'nin en önemli görevi testerlıktı. Köftenin değişik aşamalarında tadına, acısına bakıp yorum yaptı. Benim neyim eksik diye atladığım ilk tadımda ağzımdan dumanlar çıktığı için bir daha burnumu sokmama kararı aldım. Meğer et o acıyla pişermiş... ne acı ama!
Bülent ve Özge kaynana yönünden şanslı olsalar gerek ki tam köfte hazır oldu geldiler. Sonra hep beraber sofraya...

Uzun zamandır böyle cümbüş yapmamıştım. Diğerlerini bilmem ama ben süper eğlendim:)



Gece ilerledikçe sona yaklaşmanın burukluğu sardı içimizi... Veda etmeye varmadı kimsenin dili...

0 yorum: