Sayfalar

26 Şubat 2009 Perşembe

güncem...

Blog tutmak güzel de bazen istemediğin sonuçlar da doğurmuyor değil... Gizlin saklın kalmıyor artık kimseden. Yaptığına, yazdığına dikkat etmen gerekiyor bir yerden sonra, tam da kendin olamıyorsun aslında. Okuyanları seçemediğin gibi kimseye okuma ya da sen bunu okuma da diyemiyorsun... Ben buna kısmi çözüm olarak ikinci bir blog ve yazılı günlük yaptım ama yine de kendi özgürlüğümü kısıtlamışım gibi geliyor... Bu nedenle de artık eskisi kadar şevkle yazamıyorum... Yargısızca, sınırsızca paylaşmak istediklerimle uzak tutmak istediklerim arasında bir denge oluşturmak hem kendime hem onlara haksızlık gibi geliyor... Bu durumu da insan kendi yaratıyor aslında, yani ben de kendim yarattım ama işte her zaman ileriyi göremiyorsun ki...
Bir yanım attığım her adımı, güldüğüm her olayı yazmak, paylaşmak isterken diğer yanım dur selen diyor, dur yazma...

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

eeeeee öbür blogun adresi ne yani şimdi :)))

Selena dedi ki...

:))) yazdığımı bir daha oku istersen kimliği meçhul şahsiyet:)

Anonymous dedi ki...

yabancı değil ayol benim ben.

Ne demiştin ikinci blogun adresi tam olarak :)

SUP

Selena dedi ki...

:)) hee yabancı olmayan şahsiyet, yazıyı bir daha oku istersen:)))

mucka:)