Sayfalar

24 Şubat 2009 Salı

Ucuz kurtardım

Benim bazen böyle aklıma takılıverir. Aklıma gelince de mutlaka başıma gelir. Hani mesela bir işi yaparsın, çok ama çok minik bir kontrol geçer derinlerden bir yerden, üzerinde durmazsın ya, işte o mutlaka patlar bana! Lan aklıma da gelmişti dersin ama patlamıştır bir kere. Önsezilerine güvenmen gerektiğini hatırlatırsın kendine... ama yine aynı ihmal... hep alakasız dediğim şeyler birbiri ile çakışır, engeller felan.
Geçen hafta da alacağım ders geldi aklıma. "Bir de dans dersimle çakışırmış" dedim. Bunu dedim ya, olmayacağı varsa da olur artık diye de düşündüm. Ama elim gidip de bir türlü programa bakamadım.
Az önce kontrol ettim. Ders programını açtım, almayı düşündüğüm dersin koduna baktım: persembe!!!! allahım yaaa, olur mu bu dedim. Bir daha baktım! gene perşembe! sonra diğer derslere baktım. aaa yanlış dersin kodu imiş o! Benim alacağım yine pazartesi. Bir sevindim ki:))))

0 yorum: