Sayfalar

27 Ekim 2009 Salı

Gifted, not spoiled:)

Facebook'da farmville'e taktım bu aralar. Süper zevkli bir oyun. Ürün ekiyorsun, hayvan güdüyorsun:P tabi bunları oturduğun yerden yapıyorsun, sanal bir çiftlik işte. Ama ben işi bayağı büyüttüm:)
Neyse orda da her oyunda olduğu gibi trophyler var. Arkadaşlarından çok hediye gelirse sana bir ödül veriyor. adı da gifted not spoiled.
eee yani? dediniz di mi?
Bugün işe gelirken öğlen gidip dilek'i karşılayacağımı, yarın da havaalanına bırakacağımı planlıyordum. Sonra haftasonuna doğru Burak gelicek, diğer haftasonları başka arkadaşlarıma rezerve etmiş durumdayım. Hatta bazen çakışmalar olduğu için birilerini feda etmem gerekiyor. Bunları düşünürken birden kendimi çok şanslı hissettim. Ne kadar şsanlıyım ki beni seven, sevdiğim arkadaşlarım var ve bazen zaman yetmiyor. Ne kadar şanslıyım ki üşenmiyor, beni görmeye veya birlikte zaman geçirmeye geliyorlar. Bunun hayatın bana bir armağanı olduğunu düşündüm. Gülümsedim. "I am gifted, not spoiled"

1 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

seni taniyip da yorungene girmemek mumkun mu canimcim, cok ozluyorum seni valla.

private blog icin davetiyemi isterem.

ha bi de, kendimi aklamak istiyorum sayin hakim. o mafya savaslarinda bittidi bittidi gezen ben degilim, kendi mafya karakterini begenmeyip bende yenisini yaratip, sonra onu daha cok sevip habire girip oynayan koca kisisidir. kendisine blog hatirlatildiginda valla vaktim yok diyip bilgisayarina sivismaktadir. blog enn kisa zamanda guncellenecektir.

optum cok :)