Sayfalar

1 Ocak 2010 Cuma

1 Ocak - Miskin günü

Yılbaşı ertesini miskin günü ilan etmeliler. Yani zaten tatil de, adı da miskin tatili falan olmalı çünkü bugün yaptığımız tamamen miskinlik:)
Gerçi ben güne erken başladım.
Aaaa ama bi dakka yaa, önce yılbaşı gecesini anlatmak lazım:)
Dün öğlen hazırlık yapmak için 15:30 sularında eve geldim. Bir yandan başım ağrıyor ama diğer taraftan yapılacak çok iş var. Neyse girdim mutfağa, havuç tatlısı ve böreği hallettim önce. Mezeleri tabaklara yerleştirdim. Saat 5 gibi Erdem geldi, bisürü zırzavat da o getirmiş, onları hazırladık, tavuğu pişirip meyveleri soyduk. Bu arada benim başağrısı hala geçmedi. 6.30-7 gibi Özlem geldi. Onun gelişi ile son hazırlıkları tamamlayıp sofraya oturduk. Ben şarap içerken Özlem ve Erdem sarı zeybekle şereflendirdiler soframızı. Sohbet muhabbet saatler ilerledi. Birara Akın uğradı, soframız daha şenlendi. Araya birkaç salsa pratiği bile sıkıştırdık.
12 de evdeydik, büyük ikramiyeyi bekledik ama yine bize uğramadı. biraz durup caddeye indik ama ordada bişey olmadığı için 1.30-2.00 sularında geri döndük. Ben bir türlü kurtulamadığım baş ağrısı sebebiyle 2.30 gibi sızdım.
Sabah 9 sularında alt komşu sağolsun uyandırdı. 10 gibi Erdem'i Çınarcık'a göndermek için yola çıktık. Önce Kartal'a uğradık ama lodosdan dolayı seferler iptal olmuş, orada bir süre oyalandık ama bir sonraki sefer de iptal olunca Eskihisar denen bir yere yöneldik. Böylelikle ilk Gebze ziyaretimi yaptım:) Allahtan 1 ocak da yollar kalabalık değil. Oraya varınca bir baktık ki ordan da vapurlar kalkmıyor! Hadii, Kartal'a geri dön. I-ıh! ama bu sefer minibüs koymuşlar, Erdem ona yollandı, ben eve. 13:30 sularında eve girdim ve direk miskin modu... Önce TV vs, ve dünden kalanları tıkınma, sonra biraz kestirme ve sonra tekrar TV:)) Birazdan da yine uyku modu:)))
Diyorum ya, 1 Ocak Miskin günümüz kutlu olsun:))))

0 yorum: