Sayfalar

5 Ocak 2010 Salı

Yeni yıl kararları...:PpP

Adettendir insanlar yeni yıla girerken yeni kararlar alırlar, şunu şöyle yapıcam, bunu böyle yapıcam, artık böyle olucam vs. sanki yeni yıl dediğin önceki günün devamı değil de sihirli bir değnekle ayrılmış bir dönem. Çok gülmüşümdür bu yeni yıl kararlarına ve geyiklerine. Olay insanın içindedir aslında, eğer isterse bugünden girer o dönemece. Mihenk taşına ihtiyaç duyması halinde 1.1.bilmemne bir fark yaratabilir tabi ama yine de komik geliyor bana.
Herneyse, yeni yıl veya değil, ben de artık hayatımda bazı değişikliklere gitme kararı aldım. hayır bunun yeni yılla ilgisi yok. Bu tamamen mutlu olmakla ilgili. Mutlu olmak ve hayatına bir anlam bir değer katmak. mutlu olmak ve hayatını senin için değeri olan, onlar için değer arzettiğin insanlarla geçirmek. mutlu olmak, kendin için bişeyler yapmak, kendine değer vermek.
Benim için yeni dönem kendim için bişeyler yapmaya başlamak adına gelecek. Artık beni üzen şeyleri tek tek silicem hayatımdan, önceliklerimi ve hayat alışkanlıklarımı yeniden gözden geçiricem. Hayır bunu yeni yıl geldi diye değil, geride kalan yılların yüzü suyu hürmetine yapıcam.
Belki ben de bir liste yapıcam. Belki yavaş yavaş hepsinin yanına + koyucam belki bazıları benim için sonsuza kadar listede bi başına kalıcak. Ama yine de hayatımın başıboşluğuna, boşvermişliğine bir nokta koyup dizginleri elime alıcam.
Herşeyden önce kendime acımaktan ve yaptığım fakir edebiyatından vazgeçicem. bunu sesli dile getirmek zor aslında ama tekrar dimdik durmaya başlıycam. Hayatla yeniden barışıp (hayatla dedim, yukarıdaki konusunda hala zaman var) adımlarımı emin atıcam.
cam ve cem... işte buraya yazıyorum:))))

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

yürrüü beeaaa :))))))))))

kim tutar

SUP

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

heyt bea:)
kim tutar seni selenim.

Selena dedi ki...

beni tek tutan kişi kendimim maalesef:(((
yazdık da bakalım uygulama yavaş yavaş.
ama dün kendime liste yapmaya başladım. şu an itibariyle 14 item var, ne çok şey varmış hayatımda değiştirmek istediğim meğer:)))

papilo dedi ki...

Degisime fena kaptirdin galiba kendini, ses soluk gelmiyor bir suredir mudurum... bizi de mi sildin acep o 14 itemlik listede...
cok optum,
bu arada opucugun de geldi Esra sayesinde, cok tesekkur ederim , kalbin benimleydi biliyorum:))