Sayfalar

27 Ocak 2010 Çarşamba

Höf pöf

Nerdeyse bir haftadır midem bulanıyor. Yok yok hamile değilim, dünya yeni bir mesihe hazır diil daha:))) Neyse, bulantım ha geçti ha geçecek vs diye beklerken baktım geçmediği gibi artmaya da başladı. Sanırım şiddetli bir geniz akıntısı problemi ile karşı karşıyayım:(
Üstelik mide bulanınca da her tür yeme içme eziyet haline geliyor. Ha bunun bana olumlu bir dönüşü var mı? tabi ki hayır, ama keyif de almaz oldum yav:( Bir de tabi sürekli ha kustum ha kusucam yüz ifadesi ile dolanınca ortalıkta, insanlar bana bakip kusmak istiyordur muhtemelen:)))

3 yorum:

ulku dedi ki...

geçmiş olsun!

Anonymous dedi ki...

Mideni usutmus olabilirsin ama ne olur kimsenin uzerine kusma. bir kere birir otobuste benim kafama kusmustu, hic shik olmuyor, soyleyeyim...
gecmisler olsun
uzaklardan bir kil

Selena dedi ki...

ya ozgur kopardin beni:)))) bi ara bu hikayeyi dinlemek istiyorum:)