Sayfalar

21 Mart 2010 Pazar

bir hastanın güncesi

Gene abuk ötesi bir haftasonu geçirdim. Cuma akşamı kendimi eve attıktan sonra biraz tv vs seyredip gene 11 sularında zıbarıp yattım. arabayı Erdem'e verdiğim için cts sabahı TEGV'e otobüsle gitmem gerekeceğinden 8 olmadan ayaklandım. Önce Kadıköy'e ordan Beykoz'a doğru otobüse bindim. Allahım git git bitmez, ne uzun yoldur öyle. Neyse otobüste 1. saatin sonunda bayılmadan hedefe vardım. Miniklerle cebel cebel 2 saat sonucunda aynı yolu bu sefer bir minibüsün ön koltuğunda tamamladım. Yine 1 saat kadar sonra Kadıköy'e vardığımda yol beni benden almıştı.
Ablamların beni almak üzere gelecek olmasından hareketle önce hızlıca bir kuaför yapıp 10 gündür fön görmeyen saçlarımı sevindirdim. Sonra eve uzadım.
Ablamlar 3 gibi geldiler. Simay'ın boğazımı görmesiyle "ben demiştiiim" diye çığlık atması bir oldu. Meğersem boğazım beyazmış ve beni penisilinden aşağısı kotarmazmış. Kendisi benim veletlik günlerimi de bildiği için tecrübeli tabi. Yine de 1-2 KBB doktoruna daha soralım dediler. İlk aradıkları doktor "antibiyotik" deyince kesmedi bizimkini kendi dediğini onaylaması için Nedim abiyi de aradı. Nedim abi semptomları duyar duymaz depo penisilin deyince rahatlayıp beni doğru hastaneye götürdüler. Bir yandan da "ah ah haftabaşında geleydik de iğneyi yaptıraydık" modunda hayıflandı garibim. Neyse bir eczaneden iğneyi alıp yaptırmaya gittik. Tabi ben alaylı olmakla birlikte uzun zamandır iğne olmadığımdan riske atmayıp bir de test yaptırdık. Yokmuş alerjim neyin. Sonuçta ablamın "şimdi poponun ağrısından boğazını unutursun" geyikleri arasında iğnemi oldum. Yalnız gözardı ettikleri şu ki benim penisilin ve penadurla farklı bir bağım var. Eroinman gibiyim ben, o iğneleri olunca resmen haz duyuyorum:)) o yüzden ilaç yayıldıktan 2 dakika sonra bende ne acı kaldı ne ağrı. laylayloy çıktım hastaneden. akşam da evde biraz nazlanıp uzandım vs.
Sabah uyandığımda bir haftadır ilk kez kimse boğazımı cırmıklamıyordu:))) boğazım hala hafif ağrıyor ama en azından kimse cırmıklamıyor. Artık yutkunurken çalı yutuyormuşum gibi hissetmiyorum. Yalnız şimdi de yerini bir öksürük aldı ki, sanki ciğerlerimi söküp atıcam. Gerçi böyle olacağını cuma günkü doktor söylemişti, verdiği ilaçlardan biri artırırmış.
Neyse bugünü de evde Ege ile test çözmekle geçirdik. arada 1 saat falan wii oynadık. zevkli bişeymiş yav. ha bir de bir galeria turu yapıp geldik. Az önce de kendimi adamın nasıl becerdiyse garip bir şekilde yırttığı eşofmanını yamarken buldum. Korkarım içime minnoş kaçmış!!!

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

ben demistim!
uzaklardaki kil