Sayfalar

30 Mart 2010 Salı

Şarap tadımı

Leb'iderya'nın süper mutfağı ile Kavaklıdere'nin çeşit çeşit şarapları biraraya gelince sonuç keyiften pişmiş kelle gibi sırıtan bir oda dolusu insan olur:)
Ne zamandır hevesleniyordum ama bir türlü nasip olmamıştı. En son yine garanti emeklilik sayesinde şarap tadımına gitme fırsatı bulduk dün akşam. Gerçi organizasyonu 1 ay öncesinden yapmış olmasak dün muhtemelen hiçbirimiz gitmek istemezdik sanırım. Herkes öyle bir yorgun modda. Yine de kalktık düştük yollara. 8'de başlayan tadıma 8.30 sularında yetiştik.
Biz gittiğimizde şarapları koklamaya başlamışlardı bile. Allahtan beyazla başlamışlar, pek kayle almadım geç kalmayı. Sonra yemekler gelmeye başladı. Her yemekle farklı bir şarap. Bana yine hepsi aynı geliyor. Müzik kulağımdan sonra şarap damağımın olmadığı da kesinlik kazandı.
Saat 12'ye kadar 5 farklı menu eşliğinde 12 çeşit şarap denedik. Yemeklerin hepsi birbirinden leziz, şaraplar birbirinden güzeldi. Bu arada Lebiderya'nın sahibi ile tanıştık. Handan hanım eski basketbolcu olmasının yanısıra 28 Mart doğumluymuşda. "Dün doğumgünümü kutladım" deyince atladım kadının üzerine "şaka yapıyorsunuz" diye. Bir sürü geyik çevirdik aralarda. Yemek sonunda da doğumgünüsü olan bizler şerefine kadeh kaldırdık.
Tadım ayağına ne kadar şarap içtim bilmiyorum ama dönüşte arabayı almaya cesaret edemedim. Kıl taksicinin dolaştırması tadımı kaçırdıysa da yatağa sırıtarak girdim:)

0 yorum: