Sayfalar

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Hırs ve de tırs olayı

Dün akşam tam yatarayak maillerime bakasım geldi. bir baktım telekom faturam gelmiş: 104,7 TL!!! Çüşşşş oldum. lan ben o telefonu hiç kullanmıyorum. hani taş çatlasın ayda 3-5 konuşma. onun da 105 gelmesi mümkün değil. fırladım yerimden açtım bilgisayarı detaylarına baktım. zibil gibi pronet var, her bağlantı için yazmış adiler. ama asıl olan benim eve temizliğe gelen kadın 30-45 dakika kadar cep telefonu ile muhabbet etmiş her geldiğinde. hatta tek görüşme de değil, birini kapamış diğerini çevirmiş. gece gece nasıl canım sıkıldı. faturanın yarısı direk bunun cep araması. sinirimden uykum kaçtı resmen. sen iyi niyetli davrandıkça insanlar suistimal konusunda acaip meyilli. ben buna iyi davrandıkça tepeme çıktı resmen. ama çok da sinirlendim. şu anda alternatif birini bulsam arayıp "teşekkür ederim, anahtarı bırak ve bir daha gelme" diyeceğim yani o derece. bugün de aramadım çünkü yarın gelecek. ama yarın geldiğinde telefon edip uygun bir kalay çekmeyi düşünüyorum. bundan sonra da direk resmi işveren-çalışan diyaloğuna geçeceğim. bu ne yaa, tamam arayabilirsin eşini dostunu ama 1 saat laklak etmenin de manası yok. yazıktır, günahtır!!!

1 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

bu aralar bu fatura meselesini ben de ttnet'le yaşıyorum, bakalım altından ne çıkacak...