Sayfalar

1 Temmuz 2011 Cuma

böyk!

Bugün kontrolüm vardı. doktor ne diyecek, yeterince hareket yapmış mıyım acaba? dizim açılmış mı? gibi sorular kafamda dönüp durdu.
gittim işte, önce bandajları çıkardılar. bir de ne göreyim; bizim 3 delik olmuş 3 delik ve 1 kesik. lan bu kesik nerden çıktı? tabi diyemedim onu. daha doğrusu sonradan jeton düştü. o sırada doktor geldi. artık ıslatabilirsin dedi. büktürdü, kastırdı vs. doğru yoldaymışım. bu arada bir de dedi ki, bütün doktorlar arkamdan dedikodumu yapmış. niye lan oldum bir an. allahtan ne canlı, şen şakrak falan demişler. bir sevindim eheheh diye. şımardım oturduğum yerde.
değnekleri at dedi. "ee ben zaten 3 gündür atmıştım" dedim:) 3 gün sonra havuz/deniz olayına girsem iyi olurmuş. git yüz tatil de yapmış olursun dedi. dizime de iyi gelirmiş. ama şimdi raporluyken denize gitmek türk evladına yakışmaz. neyse havuz mavuz bir şekilde bişeyler yapıcaz artık.
ha bir de, kaç gündür dizimi esnemesi için zorlayıp duran ben, o eşek kadar kesiği görünce bir tırstım. lan ya açılırsa bu şimdi diye!!! görmeyince sorun yok da görünce insan bir garip oluyormuş yav. 
bacağımın yandan fotosunu da koyacaktım ama size kıyamadım. bir postta bu kadar iğrençlik yeter hehhee:))) 

4 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

bak simdi. doktor deniz demis sen yok yakismaz falan diyorsun. kacirilir mi boyle firsat. hic istemiyordum aslinda ama iste doktor dedi naapican diyip at kendini en yakin adaya:)

MsPiggy dedi ki...

di mi? doktor hava değişimi dedi:P
beni bırak da sen ne zaman doğuruyorsun asıl? hatun kapıya gelmedi mi daha?

Adsız dedi ki...

yaralar inanilmaz hizla iyilesiyor merak etme. havuza gidip de mikrop kaptirma bence...
uzaklardan endiseli bir kil

Chat Noir dedi ki...

sonbahar yaprakları düşmüş gibi duruyor