Sayfalar

12 Ekim 2008 Pazar

Haftasonu deyip geçmemek lazım

Bu haftasonu 2 güne neler sığdırılabileceğine güzel bir örnek oldu. Özellikle İstanbullular açısından:P
Bu cts hazineden bir arkadaşımızın düğünü olduğu için Ankaradan 3 arkadaşım geldi. Ben daha istanbula gelmeden bu haftasonunun hayalini kuruyorduk. Netekim 2 haftadır da planlar üzerinde çalışıyorduk. Ne nerde, hangi mekanlar in vs:) Ben evimi tutmuş olsaydım bende kalacakları ama maalesef o fırsatı kaçırdık.
Kızlar öğlene doğru uçakla geldiler. Bilimum tlf trafiği neticesinde Yenisahra havaş ofisinde buluşup çamlıcadaki misafirhaneye gittik. Yağmur felaket. Moraller bozuldu bozulacak ama herkes eğlenmek için son derece azimli. misafirhane konusunda ise yorum yapmıycam:)
Eşyalarımızı bırakıp programları uygulamaya başladık. İlk hedef avrupa yakası:) Sabah bindiğimiz taksideki amca köprü trafiğine girmeyin üsküdardan gidin dedi ama şansımıza gelen taksi henüz karşıdan gelmişti, açık olduğunu söyleyince taksiyle devam ettik. Yol boyu hangi restorana gideceğimize karar vermeye çalıştık. Allahtan şoför çok sabırlı çıktı:) Nihayet ortaköydeki Banyan restoranda karar kıldık. Taksi bizi ordan burdan aralarda kısa zamanda getiriverdi. Bu arada benn de bir yandan gpsden yolu takip edip kaybolmamaya çalışıyorum:)
sonuçta Banyan'a vardık ama yağmur yağdı diye terası kapamışlar, içerinin de manzarası hiç de süper değil, biz de bir alt kattaki italyan restoranına gittik. İçerisi boş, mekan ve manzara süper olunca öyle keyifli bir yemek yedik ki kalktığımızda hepimiz şakıma modundaydık. Bu arada hava da bizim moodumuza uydu, güneş açtı.
Sırada Bebek Lucca'da kahve vardı ama o kadar doluyduk ki araya kısa bir Kanyon ziyareti sıkıştırdık. Ancak hava güneşe rağmen serin olduğundan Kanyonda bi yarım saat dolanıp çıktık. Bebek'de Lucca'nın tipini beğenmeyip gözünü sevdiğimin starbucksında kahveleri yudumladık.
Saat 4 sularında yine taksi mi, vapur mu vs cebelleşmesi sonucu şansımızı taksiden kullanıp Anadolu yakasına döndük. Kuaför faslının planladığımızdan uzun sürmesi ve misafirhaneye gitmek için seçtiğimiz yolun feci tıkalı olması sebebiyle düğüne olması gerekenden 1 saat geç ulaştık. allahtan burda da şansımız yaver gitti ve gelin ve damatla eş zamanlı girdik salona. evetleri kaçırsak gerçekten üzülecektik. Bu arada ben geldiğimden beri ilk kez fenerbahçe parkına gitmiş oldum. Gerçi gece gece göremedik ama faruk ılgaz tesisleri çok güzelmiş.
Düğün de gayet keyifli geçti. Bir yandan yedik içtik güzelleştik, diğer yandan hoplayıp zıpladık.
Bugünkü program ise daha sakindi. Lacivert'te brunch. Ha bu arada gidilen bilimum güzel restoran ve içki sebebiyle benim rejim felç oldu. Bu hafta yeniden toparlamam lazım. Neyse, kahvaltımızı güzeelcene yaptık, sonra tekneleri ile karşıya geçip geldik ki kızlar boğaz havası alsın:)
Ayrılık vakti geldiğinde hepimiz hem çok keyifli hem de yorgunduk. Süper eğlenceli ve verimli haftasonu sebebiyle pek tatmin olarak evlerimize yollandık:)
Eve geldiğimde havanın güzelliğinden sahile inesim vardı ama uzanıverdiğim yatakta uyuyakalınca planlar suya düştü. Birazsan sızmazsam yarını zor geçiririm:DDD