Sayfalar

20 Ekim 2008 Pazartesi

Yazık değil mi burnuma:(

Bugün iş yerinde bir yandan TV'ye bakıp diğer yandan mutfaktan su almaya giderken başımı çevirmemle burnumu kapıya geçirmem bir oldu. Ama öyle böyle değil, resmen bir çıtırtı duydum. Çarpmanın şiddetiyle korkarım beynim bile salladı. Allahtan kanamadı ama gözümden resmen yaş geldi. Bir de baktım kapı hala sağlam demek ki o çıtırtı burnumdan geldi. Hemen koşup buz felan koydum ama yine de şişti. Yarına da morarırsa artık tam komedidir halim.
- Hiii, yüzüne ne oldu?
- Kapıdan kroşe yedim:)))
Allahtan evli diilim, sonra millet dayak yedim sancak:PpP

3 yorum:

mert dedi ki...

yok yok ben inanmadım kapı hikayesine. illa koca dayağı olacak değil ya abin vardır, dayın vardır, enişten vardır...

papilo dedi ki...

nasil oldu burnun? estetik kaygi var mi?

Selena dedi ki...

sorma, benim hokka gibi burnum bu çarpma neticesinde patates formatına döndü:PpP