Sayfalar

12 Ekim 2008 Pazar

Koş koş nereye kadar

Cuma günü bir heves yeni aldığım elbiseyi giydim. Elbiseye uysun ve şık dursun diye de topuklularla çıktım evden. İşe giderken topuklar sorun olmadı. Cuma öğlen yeşilköyde havalimanının orda bir toplantı vardı. En mantıklı ulaşım da benim klasik rotam deniz otobüsü. Neyse 12deki toplantı için yegane otobüs 10.40daki. Mantıken 10.20 gibi çıksak rahatça yetişiriz. Ancak çalan telefon bizim 10.30 da çıkmamıza sebep oldu. Sonuç, taksiden fırladıktan sonra otobüse olan mesafeyi o topuklularla koşan ben. İşin daha komiği AHEnin cüzdanını unutması sonucu tek akbile kalmamız ve benim o anda kontürümün bitmesi!!! Zaten otobüs kalkmak üzereyken bir de dönüp kontür almak zorunda kaldım. Allahtan beklediler. Nefesim? 10 dakkada anca kendine geldi.
Sabahki koşturmam az gelmiş olmalı ki dönüşte de aynı şekilde saniyelerle ve yine koştur koştur yetiştik. Dedim ki pes vallahi, ben oynamıyorum!!!
topukluyu geçtim de derhal antremanlara başlamam lazım!

0 yorum: