Sayfalar

18 Mart 2009 Çarşamba

Battım gene:(

Allahım ben ne zaman akıllanıcam acaba? Yeterinden fazla göçmüş olmam yetmezmiş gibi bugün de gidip kendime kayak kıyafeti aldım. Hani süper kayıyorum ya, bir takımım eksikti... Onu da bugün tamamladım.
Ama öyle demeyin valla çok komikti halim. Bundan önceki 2 kayışımdaki kıyafetimi tanımlıyorum:
pantolon: enisteden - koyu gül kurusu gibi bir renk
mont: benim yağmurluk kılıklı montum - cart kırmızı
balaklava: benim - lacivert
eldiven: abladan - morlu siyahlı
gozluk: abladan - pembeli siyahlı
thermal bluz: benim - siyah (mont kısa oldugu icin o da gorunuyor)
botlar: abladan - siyahlı morlu
sonuç olarak renk cümbüşü bir halde kaymaya çalışıyordum. hayır kroluk bir yana etrafa da zarar. insanların benim renk kombinasyonumdan başını döndürüp kazaya sebebiyet vermek de var ucunda:)))
Neyse bugün gidip kendime doğru düzgün bir saloped ve mont aldım. hala renkliyim ama daha az göze batar artık:) en önemlisi kayağa uygun montum oldu:)
E artık bu kadar yatırım yaptıktan sonra seneye kaymaya devam etmem lazım:) seneye de diğer malzemeleri tamamlarım artık. eldiven, gözlük en sona da ayakkabı:)))

0 yorum: