Sayfalar

9 Nisan 2009 Perşembe

İFF

Bundan birkaç hafta önce dün akşam için Ghetto'da film festivali kapsamında kısa filmlerden oluşan bir gösteriye gidelim mi sorusuna ok diye cevap vermiştim. O zaman ne bileyim bu kadar yorgun olacağımı. ama biletler alınmış, sözler verilmiş... Bir de biraz kenarından da olsa sanata yakınlaşmak lazım di mi ama... Neyse 9'da gittik Ghetto'ya, ben orayı da çok beğendim. Yüksek tavan ama çok sigara dumanıydı. Yine de hopbidi için süper mekan. Mekan aslında gece klubü olduğu için filmleri de bar tadında izledik zaten. Film dediğim kısa kısa şeyler... ama ben yemin ediyorum sanattan anlamıyorum yaaa. 10 adet kısa film vardı, kimi harbi kısa kim nispeten daha uzun ve bayık. sonuçta 10 filmin 2-3 tanesinden hoşlandım diğerlerine boş gözlerle baktım:)
Bitmesi eve gelmemiz gene 1 oldu. uykum var yaaa!!!

1 yorum:

papilo dedi ki...

Allahim ne monoton bir hayat!
Hergun bir yerde!!!
Bir de uykusuzum diyor, filmlerde uyumussun zaten, bunu deme bari!