Sayfalar

2 Nisan 2009 Perşembe

Placebo? Portecho?

1-2 haftadır facebook'da events kısmında Placebo konseri duyurusu ve daveti var. Ben de Placebo'yu Portecho olarak algılayıp "iyi de bunların albümü çıktı ki, niye taa Haziran'da konser veriyorlar ki? hem de kuruçeşme arena'da, helal valla doldurabilirler mi ki?" gibilerinden düşüncelerle duyuruya bakıp üzerinde durmuyordum. Dün gene duyuruların üzerinden geçerken Placebo yazısı beynimde yanıp sönmeye başladı. Portecho değil Placebo!!! Amanın diyerek hemen "tabi ki katılıcam, kaçırır mıyım hiç?" diye atladım. Bugün de biletler satışa çıkmış. Hemen almadım ama yapılacak listesine aldım kendisini.
Bir de bolshoi balesi daha doğrusu dansçılarından bir grubun gösterisi varmış. Biletler bir uçuk ama o da ahdımdır, gelirse mutlaka gidicem diye. Bakalım onu da istiyorum:)

1 yorum:

papilo dedi ki...

otur evinde!
giden var gidemeyen var!!