Sayfalar

6 Nisan 2009 Pazartesi

Ödev

Dünkü çalışma gecenin 3'ü civarında bitti. Bitti dediğim aslında tam bitmemişti ama biz tükendiğimiz için son rötuşları bırakıp çıktık. Ben 3.30 gibi sızdım sanırım, sabah da tembellik yapıp 10.20 de kalktım. Bi geldim ki herkes işte:( Vicdan azabı durumları.
Sonra gelip öğleden sonra da ödev yaptım. En son ne zaman ödev yapmıştım hatırlamıyorum. Sanırım masterdaydı. Yani yaklaşık 6 sene. Vay bee, zaman nasıl geçiyor. Bir garip hissettim kendimi ödevi yaparken. Hoca ödevi vereli 1 ay olmuştu, ben de her zamanki gibi son ana kadar sallamıştım:) Bir yandan da "lan ya ödev uzunsa o yüzden 1 ay süre verdiyse" felan diye de panik oldum ama allahtan çok zor değilmiş.
Ödevi yaparken de akşam Obama sebebiyle yollar kapalı olcak, ders var mi ki, gitmesek ya felan diye bir mail attım sınıfa. Akıllı ben listeden hocayı çıkarmışım ama bölüm direktörünü unutmuşum. Hem benim mail hem de cevabi geyiklerin hepsi ona gitti. Bi rezil olduk ki sormayın:( Ama ders iptal oldu:)))

0 yorum: