Sayfalar

20 Nisan 2009 Pazartesi

İhmal etmeyelim

Hmm, bir haftadır blogumu ihmal etmişim... Ruh halim yine inişli çıkışlı olduğu için yazmak içimden gelmedi. Zaten bişey de yapmadımdı ne yalan diyim. Pts ders vardı, salı akşam çıkıp sahil boyu yürüdüm, çarşamba aylinlere gittim, perşembe ani bir kararla ablamlara...
derken açılmaya başladım. Cuma dans dersi sonrası bir arkadaşla maçkolik'e gittik. Eski hocamızın dans gecesi vardı. Şansa bachata yarışması varmış, milleti izledik felan. Hatta bir tane çift tam dansı bitirdi, 5-6 kişi ellerinde ateş fışkıran o nesneler ve "seni çok seviyorum" "benimle evlenir misin?" pankartları ile fırladılar sahneye. Kız neye uğradığını şaşırdı. Aslında süper romantik bir ortam ama kızın hayır deme şansı yok düşünsenize:)))) Hoşuma mı gitti yoksa çok salakça mı buldum karar veremedim. Ama hoş bir andı.
Cts günü sabah kuaför işlerini hallettikten sonra Hande, Burkay ve Sedef'le buluşmak üzere Beyoğlu'na gittim. Aslında daha çok kendimi onlara yamadım denebilir. Birlikte yemek yedikten sonra 5-5:30 gibi dağıldık. Bu sefer de Cadde'de lise tayfası ile buluşmak üzere geri döndüm. Bir saat kadar caddede dolanıp Polonez'e geldim. Polonez'de 5 kişiydik ama sanırım en çok bizim sesimiz çıkıyordu. Çok eğlendik. Hatta ordan çıkıp bana geldik ve muhabbete devam ettik. Tabi bir yandan da online yayın yapıyoruz listeye:)))
Pazar sabah Ayla Hanımcım ve Asena ile Beylerbeyi'nde kahvaltı yaptık. Onları da ne zamandır görmemiştim, bi mutlu oldum ki. Sonra lale görcem aşkıyla Emirgan Korusu'na attım kendimi. Çok güzel bir yer olmakla birlikte inanılmaz kalabalıktı. Laleden çok başı örtülü hatun vardı bahçede. Ablamların gelmesi 4'ü bulduğundan bayağı bir dolandım orda. Onlarla da dolanıp Sarıyer'de bişeyler atıştırmaya gittik.
En son 8 sularında Hande'yi alıp eve döndüm. Bu arada artık bir süreliğine ev arkadaşım oldu:)))
Bu arada şu lise tayfası bana resmen ilaç gibi geldi. Tam umutsuzluğa kapılırken birden tünelin ucunda bir ışık gördüm. Umarım böyle olmaya devam eder...

0 yorum: