Sayfalar

25 Mayıs 2009 Pazartesi

bi yorgunum ki...

Aslında çok da yoğun bir haftasonu değildi. Ama 3 gündür sabahları kalıp yürümek, akşamları da dans etmek sanırım kalan tüm enerjimi yedi bitirdi. Sabah beri masada uyuklamamak için kendimi zor tutuyorum. Akşam da ders var gerçi ama o kadar yorgunum ki hem gidip gelmek eziyet olacak hem de dersten bişey anlamayacağım için derse de gitmeme kararı aldım. Yani bahane de olmuş olabilir ama:)))
Bu arada dün akşam Murphy's e gittim. Yavaş yavaş dans sınıfı kaynaşmaya başladı. Nihayet gidince dans edecek birileri çıkıyor karşımıza. Dans edince de keyif daha yüksek oluyor tabi. Dün bir de orda İlham Gencer vardı. Amcam 80 yaşında olmasına rağmen nasıl dinç. Baktım kendi kendine salınıyor, gülümsedim ben de. O da gülümsediğimi görünce gelip dansa kaldırdı. Nasıl şeker. Birlikte dans ettik:))
Ha bir de dün ilk motor tecrübemi yaşadım. Kısa mesafe olmasına ve biraz ürkmeme rağmen çok keyifli bişeymiş. Motor ehliyeti alma konusunda meyillenmeye başladım desem yalan olmaz:)

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

bu "motor" tecrubesi nasil bir sey acaba, biraz daha detay verir misin? ben de denemek istiyorum.

uzaklardan bir kil

Selena dedi ki...

bir ader harley oluyor kendisi:))) motorcu abinin arkasına oturuyorsun seni götürüyor... zevkli bişey valla ama insan acık da tırsıyo:)))