Sayfalar

4 Mayıs 2009 Pazartesi

Yüreğime indi

Az önce masamda sakin sakin otururken birden kolumda devasa bir örümceğin bacaklarını gördüm. attığım çığlığa içeriden Hüseyin fırlayıp geldi. O anda kolumdan uçan örümcek bu sefer karnımda dolanıyordu. Ben paralize olmuş şekilde kazağı çekiştirirken hayvanı yere atıp uzaklaştırdılar.
Ne işi var yaa örümceğin ofiste ve dahası üstümde. Hep o yeni aldığımız çiçeklerin yüzünden. Ben şimdi burda rahat oturamam bir süre. Hep üzerimde örümcek gezer:( imdat:(
Ya ben eskiden böyle değildim. Evdeki böcükleri görünce ablam çığlık atar ben gider öldürürdüm. şimdi ben de çığlık atar oldum! Yaşla mı ilgili acep:PpP Ya da muhtemelen etrafta benden cesur biri yoksa iş başa düşüyor demek:PpP
...
ay sanki bacağımdan yukarı tırmanıyor hayvan:((( içim bi tuhaf oluyo valla:(
resmen durup durup etrafı kolaçan etmeye başladım. Kene muhabbeti gibi pantolonu çorap içine sokmam yakındır:PpP

0 yorum: