Sayfalar

29 Mayıs 2009 Cuma

:(

Öğlen bi iş için eve gitmem gerekti. Akşam Ataşehir'e gideceğim için arabayla gelmiştim. Eve de arabayla gittim. Baktım önce yer yok, yana koyayım dedim. Sonra bagajdaki tekerleri hatırlayınca kapıya yakın parkedeyim diye geri gitmeye başladım. Bir yandan da "ya ben daha önce neden bu yöntemle park etmiyordum" diye düşünürken arkadan gelen gacırdı sesiyle neden oraya park etmediğimi hatırladım:(((( Arabanın tavanını bi güzel 1. katın balkonuna geçirmiştim. Arabayı durdurum yavaşça öne aldım. İçim acıyarak indim araçtan. Önce baktım bişey göremedim, heyoo sanırım plastik boruydu diye sevinirken arka kapının üstünde sıyrığı farkettim:( gayet güzeelce çizmişim, boyayı kaldırmışım felan:((( yazık diil mi benim güzel kızıma:(

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

gecmis olsun, cana gelecegine mala gelsin.

ubk

ulku dedi ki...

geçmiş olsun.